El Partit Socialista de Peníscola ha fet un comunicat per informar que està disposat a col·laborar amb el govern municipal per lluitar contra la proliferació del top manta. Des de la formació consideren que la venta fraudulenta suposa un greu perjudici per al comerç local i per tant cal treballar de forma conjunta, deixant de banda la batalla partidista. La portaveu del Partit Socialista, Isabel Esbrí, ha destacat que cal iniciar una campanya amb el repartiment de fulls informatius a hotels, comerços, restaurants i fins i tot a les estacions centrals per explicar als visitants el perjudici que genera el top manta a la localitat. En aquest sentit, ha remarcat que ha de ser un text breu i directe on es destaque que es tracta d’una activitat il·legal, a més de defraudar a hisenda al no paga cap tipus d’impost o contribució com fan els comerços legalitzats. Pel que fa a la mesura de sancionar als venedors la portaveu socialista considera que es tracta d’una bona iniciativa per part del govern municipal, afegint que no es pot permetre que la gent contribueixi amb el manteniment d’una activitat il·legal. Per acabar Esbrí ha demanat a l’Ajuntament de Peníscola es pose en contacte amb altres ciutats que també pateixen el top manta per compatir experiències i buscar una solució eficient per combatre la venta fraudulenta.
Portaveu del PSPV de Peníscola Isabel Esbrí



















