“La conservació i manteniment dels col·legis depén dels ajuntaments. A Albocàsser, el PSOE va decidir abandonar el centre i hui patim les conseqüències d’esta desídia”, denuncien des del Grup Municipal del PP
“Exigim a l’ajuntament que es corregisquen tots els problemes que patix l’edifici i reclamem una intervenció urgent. Tractar de fer política amb un tema tan sensible com este resulta rèptil”, declaren des del PP de la localitat
El PP recolza la construcció d’un nou col·legi, “és urgent i necessari. Educació ho sap, perquè ens hem reunit amb ells i no hem deixat de treballar ni un minut en este assumpte tan important per a Albocàsser. Nosaltres donarem suport a qualsevol declaració institucional en eixe sentit”
El Partit Popular d’Albocàsser ha sol·licitat en Ple «la intervenció urgent» en el col·legi per a corregir les «deficiències provocades per anys d’abandó per part de l’Ajuntament». El consistori, únic competent en matèria de manteniment del centre, “ha sotmés a este col·legi a un abandó continuat que ha derivat en una situació que exigix una intervenció”.
El PP ha tornat a posicionar-se en l’últim Ple a favor del centre educatiu davant l’ús partidista, una vegada més, promogut per l’alcaldessa. “Exigim que es corregisquen tots els problemes que patix l’edifici i reclamem una intervenció urgent al consistori, perquè és l’únic competent. Tractar de fer política amb un tema tan sensible com este, resulta mesquí”.
“I això és precisament el que ha fet el PSOE. Proposar una declaració institucional en la qual assenyalava a la Generalitat Valenciana com a única competent en la reparació d’estos danys al mateix temps que eludia la responsabilitat municipal queha sigut una greu irresponsable durant més d’un lustre. Eixe és el verdader motiu que ha provocat que hui el col·legi estiga en estes condicions”.
Des del PP reclamen actuar en el centre i, al mateix temps, depurar responsabilitats. “No pot ser que el PSOE tracte d’escórrer l’embalum quan ha sigut la seua inacció, deixadesa i falta de manteniment els causants de les deficiències del centre. Problemes que s’han anat alimentant per la desídia i l’abandó que voluntàriament ha aplicat el PSOE en el col·legi. Cal actuar, per descomptat, però també deixar clar qui són els responsables i competents”.
Declaració institucional en favor del nou col·legi
En este sentit, han assenyalat des del Grup Municipal del PP, “no formarem part d’una farsa com la que van presentar en l’últim ple amb l’únic objectiu d’escórrer l’embalum. Per a nosaltres el CEIP Joan de Brusca, els seus docents, els seus alumnes i les famílies són el primer. Per això exigim actuar i assenyalar als responsables perquè assumisquen les seues competències i actuen”.
És per això, han conclòs des del PP, que “qualsevol declaració que arribe al ple i que pretenga recolzar l’execució d’un nou col·legi comptarà amb el suport clar i contundent del PP. El que no podem fer és una rentada de cara de l’ajuntament perquè els problemes acumulats pel col·legi només tenen un responsable: el PSOE”.
Informació i foto: PPCS.



















