En l’últim Ple municipal celebrat el passat dijous, el regidor de Benigazlum Tot per Benicarló, Enrique Besalduch, va reclamar a l’equip de Govern del P.P la posada en marxa d’una línia d’ajudes i subvencions destinada a facilitar als joves de Benicarló l’accés a una vivenda, tant en règim de compra com de lloguer, tal com ja s’està fent en altres municipis de la província.
«L’accés a la vivenda s’ha convertit en un dels principals problemes que patixen els nostres joves. Els elevats preus de compra i lloguer, juntament amb la precarietat laboral i els baixos salaris, estan provocant que molts d’ells es vegen obligats a romandre en el domicili familiar davant la impossibilitat d’emancipar-se. Una situació profundament injusta que limita els seus projectes de vida i el seu futur».
«A esta realitat se suma el fracàs del denominat Pla Viu a Benicarló i l’absència, de moment, de noves promocions de vivenda protegida. Mentres els problemes creixen, l’Ajuntament roman de braços plegats i els joves continuen sent els grans oblidats de les polítiques municipals».
Des de Benigazlum Tot per Benicarló «considerem que l’Ajuntament no pot continuar mirant cap a un altre costat. És urgent adoptar mesures concretes i eficaces que ajuden els nostres joves a accedir a una vivenda digna i assequible».
«Esperem que l’equip de Govern del Partit Popular abandone la seua passivitat habitual i atenga esta reivindicació justa i necessària. Els joves benicarlandos no necessiten més promeses ni excuses; necessiten solucions reals i ajudes efectives que els permeten construir el seu futur en la seua pròpia ciutat».
Informació: Benigazlum Tot per Benicarló.



















