El Partit Popular de Vinaròs denuncia que la ciutat s’ha quedat sense un nou taller d’ocupació per a l’any vinent. Des de la formació destaquen que altres localitats com Nules, Moncofa o Vall d’Uixó sí que ho han aconseguit, en canvi Vinaròs s’ha quedat sense com a conseqüència de la ineficàcia del Govern Municipal. El portaveu del Partit Popular, Juan Amat, ha remarcat que durant aquesta legislatura l’Ajuntament només ha sigut capaç d’aconseguir un taller d’ocupació amb una inversió de 195.000€, mentre que en l’anterior mandat, encapçalat pel PP, es van obtenir més de 744.000€ en tallers.
Amat ha explicat que els tallers d’ocupació els atorga la Generalitat Valenciana i suposen una ajuda molt important per a les persones aturades, amb el contracte d’un any de durada, a més d’oferir formació per millorar les seves possibilitats d’incorporació al mercat laboral un cop finalitzat el taller. En aquest sentit, assenyalava que és fonamental que el Govern Municipal realitze la seva feina de forma competent per aconseguir situar Vinaròs en els llocs prioritaris per obtenir tallers d’ocupació, una tasca que segons Amat sí que feia el Partit Popular en l’anterior legislatura.
Per acabar el portaveu popular destacava que per a l’any vinent Vinaròs s’ha quedat sense un nou taller d’ocupació com ha resultat de la mala gestió local, suposant un greu perjudici per als vinarossencs, davant del silenci del Govern Municipal que no ha informat a la ciutadania.



















