L’Agrupació Musical de Santa Magdalena rebrà una subvenció de 16.728€ per part de la Generalitat Valenciana, que permetrà posar en marxa la segona fase de les obres d’adequació de l’Escola de Música. Es tracta d’una subvenció que atorgarà el Govern Autonòmic a les societats musicals de la Comunitat, perquè puguen millorar les instal·lacions dels locals i garantir uns espais més adequats per assajar o aprendre. Amb aquesta nova subvenció l’Agrupació de Santa Magdalena podrà executar la segona fase d’adequació que servirà per homologar l’Escola de Música. En concret les feines consistiran en habilitar una sala de recepció i crear diverses despatxos, a més de construir noves aules per fer classes d’instrument. Cal recordar que a principis d’any es va executar la primera fase d’adequació del local amb la renovació de tota la il·luminació de l’edifici, per una amb major eficiència energètica, l’eliminació de totes les barreres arquitectòniques per millorar l’accessibilitat per a les persones amb mobilitat reduïda, així també com adequar els lavabos i millorar l’acústica del local. Ara gràcies a la nova subvenció que atorgarà la Generalitat es podrà executar la segona fase de les obres que permetrà homologar l’Escola de Música.
Banda de Música de Santa Magdalena



















