Ahir dilluns es va celebrar l’Assemblea General de la Junta Local Fallera de Benicarló on va ser reelegida com a presidenta, Ángela Llopis, per a l’exercici 2027. Van assistir, entre altres, l’alcalde, Juanma Cerdá, la regidora de Falles, Sonia Foix, així com les catorze comissions falleres i els delegats de la Junta Local.
Informació i foto: Junta Local Fallera de Benicarló.



















