Gràcies als dos vots de Benigazlum Tot per Benicarló va tirar avant en el Ple de maig celebrat el passat dijous la moció presentada pel PSOE i Compromís «en defensa de l’educació i de les infraestructures educatives de la nostra ciutat».
Durant la sessió plenària «vam deixar clar que la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, governada pel PP, no té cap voluntat real d’executar les obres de l’IES Ramón Cid. I el més greu, tampoc existix una resposta immediata per a dur a terme les reparacions urgents que necessita el centre educatiu».
«També vam denunciar la falta absoluta d’avanços en la construcció del nou IES Joan Coromines. A pesar de disposar ja dels terrenys, la Conselleria ni tan sols ha iniciat la construcció del col·legi provisional necessari per a poder començar les obres de l’institut definitiu».
«La situació es repetix en altres centres educatius de Benicarló com el CEIP Ródenas, que necessita reparacions urgents, el CEIP Francesc Catalán, que continua reclamant aparells d’aire condicionat, o el CEIP Marqués de Benicarló, que continua en una situació de precarietat inadmissible».
«La realitat és evident: Benicarló està sent abandonat pel Partit Popular en matèria educativa. I mentrestant, l’actual equip de Govern municipal és incapaç d’exigir amb contundència als seus les inversions i actuacions que la nostra ciutat necessita. L’educació dels nostres xiquets i joves mereix molt més que promeses i silenci».
Informació: Benigazlum Tot per Benicarló.



















