L’Ajuntament de Canet lo Roig rebrà una subvenció de 150.000 euros dintre de la convocatòria d’ajudes de la Generalitat Valenciana per a la Protecció, Foment i Desenvolupament del Patrimoni Cultural de la Comunitat Valenciana.
Esta ajuda ha sigut concedida per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Presidència, a través de la Direcció General d’Administració Local, i permetrà continuar avançant en la restauració del Calvari, tant en la seua part exterior com interior.
Este projecte reafirma «el compromís de l’Ajuntament amb la recuperació i posada en valor del nostre patrimoni. El Calvari és un espai emblemàtic per al nostre poble, que en els últims anys ha experimentat una important transformació i que volem continuar millorant per a tots els veïns, veïnes i visitants».
Informació i foto: Ajuntament de Canet lo Roig.



















