Ahir va tindre lloc la presentació oficial del nou patrocinador principal i del nou entrenador del primer equip
El projecte del Club Bàsquet Benicarló en la seua huitena temporada consecutiva en Segona FEB ja és una realitat. Ahir va tindre lloc la presentació oficial de dos dels pilars més importants per al projecte en esta pròxima temporada: el nou patrocinador principal i el nou entrenador de l’equip. La roda de premsa es va celebrar en les instal·lacions d’Intermaquinas i va tindre una gran expectació per part d’una gran quantitat d’aficionats que van ser presents.
Per a la roda de premsa van estar el mateix Oriol Pozo, primer entrenador per a la temporada 26/27, Ivan Reverter, gerent de l’empresa Intermaquinas, Quique Besalduch, director general del club i Jose Miguel Cornelles, president del club.
En primer lloc, Besalduch va voler posar de manifest la importància de la roda de premsa assenyalant que “esta és una de les rodes de premsa més importants de tota la temporada. Presentem a dos pilars molt importants: al nou entrenador principal, Oriol Pozo, que és la persona més important a nivell esportiu; i a l’empresa Intermaquinas, patrocinador principal, que és l’empresa més important en l’aspecte econòmic”.
Ivan Reverter, gerent d’Intermaquinas, va manifestar estar molt content per l’acord aconseguit manifestant que “és una gran oportunitat per a nosaltres de donar-nos a conéixer encara més per tot el territori nacional. Estem molt contents de l’acord assolit i de poder donar suport al projecte del club, que competix en una lliga molt important, i que esperem poder anar agafats de la mà per diverses temporades”.
Cornelles va agrair el gran suport de l’empresa indicant que“per a nosaltres és molt important el patrocinador principal, i encara més si és una empresa tan consolidada i amb ganes de créixer com ho és l’empresa Intermaquinas”, i també va voler donar sort al nou entrenador, “molta sort per a esta temporada, confiem plenament en la figura d’Oriol per a fer un equip molt competitiu i intentar estar el més amunt possible”.
Finalment, Oriol Pozo va expressar la seua gratitud dient que “moltes gràcies al club per la seua confiança i l’oportunitat que m’han donat. Estic molt content de ser ací i crec que podem fer grans coses esta temporada. Per a mi és molt important el grup, tant els jugadors com el staff i la directiva del club. Treballarem tots molt perquè puguem fer una gran temporada”.
Presentades ja dos peces claus per a esta temporada, des del club se senten il·lusionats de poder començar a construir el que serà la huitena temporada de l’equip en Segona FEBR. Molta expectació per part dels aficionats de saber la confecció de la plantilla i que comence de nou a rodar la pilota per la pista del Pavelló Municipal de Benicarló.
Informació i foto: Club Bàsquet Benicarló.



















