Jaume Llorens i Susana Marqués intervenen en la comissió de Transports amb una iniciativa que la Diputació de Castelló i Les Corts ja han ratificat. “Tornen a quedar-se sols els qui només resistixen”, lamenten
L’acord és un pas clau per a exigir que concloga l’autovia per l’interior, entre Vilanova i La Jana, s’execute l’accés de l’N-232 al seu pas per Morella, el pas inferior de Sant Jordi, el desviament de l’N-340 a Les Alqueries o els accessos a l’AP7
Castelló ha sigut hui protagonista en el si de la comissió de Transports celebrada al Senat amb motiu de la iniciativa aprovada pel PP per a exigir al Govern d’Espanya inversió per a les carreteres de la província. I ho ha fet sense que el PSOE la recolzara “en una mostra més de castic i condemna per a la nostra província”.
Jaume Llorens i Susana Marqués, senadors del PPCS, han sigut els encarregats de defendre esta iniciativa que el PSOE ha decidit no secundar. “Som ací per a exigir el compliment d’unes obligacions bàsiques. No és un capritx. Només que el Govern d’Espanya execute el compromés perquè ens ha abandonat”.
Per a Llorens, “complir les obligacions seria una cosa normal si tinguérem un Govern normal, però no el tenim”. “Hui s’ha tornat a demostrar que pes més el sanchisme entre els socialistes que la defensa de la seua terra. Perquè el PSPV, ha tingut una oportunitat, però la seua senadora per Castelló ha preferit Sánchez a la seua província”.
Després de l’explicació de la moció per part de Llorens, Susana Marqués ha sigut l’encarregada de prendre la paraula en el torn de portaveus. “No és una visió catastrofista”, ha advertit la senadora a la seua homòloga pel PSPV. “És una realitat”, ha declarat.
En la seua al·locució, Marqués ha assenyalat que “el que demanem no és res extraordinari, és respondre amb fets i complir amb la província de Castelló”. Perquè “el que necessitem és menys propaganda i titulars, i més inversió, execució i compliment del calendari previst”.
No obstant això, “els fets demostren un patró d’inoperància que és exemple d’un Govern que ha oblidat fa molt temps a la província de Castelló. I contra este castic ens rebel·lem”, ha manifestat.
‘Les carreteres que el PSOE no vol recolzar’
La iniciativa aprovada en el si de la comissió de Transports exigix l’execució de l’autovia de l’interior, la reactivació de les obres en l’N-232 al seu pas per Morella i l’execució del pas inferior d’esta carretera per Sant Jordi. Així mateix, reclamen el desviament de l’N-340 al seu pas per Les Alqueries, l’entrada nord d’esta via a Benicàssim i l’enllaç sud a Torreblanca. A més, en el cas de l’N-340 també reclamen eliminar el tram negre comprés entre els quilòmetres 940,8 a 954,2.
Finalment, urgixen els accessos de l’AP-7 a Benicàssim, Vila-real i Vinaròs, així com elaborar un pla específic per a l’interior de la província, “perquè no volem perdre població, sinó guanyar-la”. “I tota esta bateria d’inversions és a la qual hui el PSPV de Castelló ha preferit donar l’esquena, negant-se a donar suport a la nostra iniciativa”, ha assenyalat Llorens.
Informació i foto: PPCS.



















