La presidenta provincial del PPCS, Marta Barrachina, assistix a la Junta Directiva Nacional a Madrid per a compartir “un projecte de futur, que avança imparable per a garantir als espanyols la gestió responsable que governa enfront de qui hui resistix”
La líder provincial del PPCS afirma que «la gestió pròxima, que escolta i sent per a resoldre, que governa donant solució als problemes és la que els ciutadans volen. És el propòsit que guia la nostra labor al capdavant de la província de Castelló»
La presidenta local del Partit Popular i alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que “els resultats a Andalusia han deixat clar que la ciutadania premia la bona gestió, que és la que està fent el PP allà on governa, com és el cas de la ciutat de Castelló»
Begoña Carrasco afirma que els comicis andalusos «mostren el rebuig a la corrupció i al sectarisme representat pel PSOE d’un Pedro Sánchez que ja només té com a objectiu assegurar-se uns dies més com a inquilí en la Moncloa”
El PPCS ha acudit hui a Madrid per a defendre la política útil que exigix «menys sanchisme i més província». «El poder dels castellonencs és el que alça la veu contra els castics i reivindica protecció i recursos. Els que hui Pedro Sánchez ens nega perquè no gestiona, només resistix».
Així ho ha defés Marta Barrachina, presidenta provincial del PPCS, en el si de la Junta Directiva Nacional, on ha compartit la «política útil que està al
servici dels ciutadans. Que escolta i resol, amb solucions eficaces que atenen els problemes reals que afecten els castellonencs». La que «a Andalusia ha tornat a atropellar, com ja ocorreguera a Castella i Lleó, Extremadura i Aragó. Perquè Espanya vol més PP i menys sanchisme«.
Per a Marta Barrachina, «som un govern amb propòsit, que s’esforça cada dia per a ser eficaç en la seua funció i donar protecció i recursos que milloren la qualitat de vida. I eixe bon fer, que és l’excel·lència que la meua província mereix, guia els nostres passos».
Una labor «que és aliada de l’estabilitat política i econòmica, i és la que ens permet continuar avançant enfront dels castics que el sanchisme ens imposa». I ací, Marta Barrachina, defén «des de la prudència però també amb la màxima contundència, més ceràmica, més carreteres, més infraestructures i més servicis, els que hui ens nega Sánchez perquè ens infrafinança amb més de 250 milions d’euros».
Una batalla, l’econòmica, «que el Govern d’Espanya tracta de silenciar però que el PP enarbora, perquè sense diners no hi ha recursos, i sense recursos no hi ha benestar ni qualitat de vida. I la meua província no és més que cap, però tampoc menys. Per això, per damunt de sigles i ideologies, reclamem menys anchisme i més drets, que són els que sembren prosperitat, desenrotllament i oportunitats a una província que ens apassiona”, ha manifestat Marta Barrachina.
Per una altra banda, l’alcaldessa de Castelló i presidenta local del Partit Popular, Begoña Carrasco, també ha participat en la Junta Directiva Nacional i ha valorat qualificat de “gran victòria” el resultat del PP a Andalusia. “No fa més que confirmar l’enfonsament del projecte socialista, el de Pedro Sánchez. I esta nova victòria del PP a Andalusia obri la porta d’eixida al sanchisme a Espanya”.
Per a la presidenta local del PP en la capital de la Plana “la ciutadania premia la bona gestió, que és la que està fent el PP allà on governa, com és el cas de la ciutat de Castelló, i mostra el seu rebuig a la corrupció i el sectarisme representat pel PSOE d’un Pedro Sánchez, que ja només té com a objectiu assegurar-se uns dies més com a inquilí en la Moncloa”, ha conclòs Carrasco.
Informació i foto: PPCS.



















