El Casal Municipal de Santa Magdalena torna a reprendre part de la seua activitat, després de les obres de millora d’aquest. De fet, l’Associació de Jubilats i Pensionistes ‘Pulpis’ ja ocupa de nou el seu local, finalitzades les obres de millora de l’envolvent tèrmica de l’edifici. Els jubilats han celebrat la seua ‘tornada a casa’ amb diferents activitats i un berenar per a totes les persones que, habitualment participen en les activitats dominicals.
Informació i fotos: Ajuntament de Santa Magdalena.



















