L’equip de Segona FEB passarà a denominar-se INTERMAQUINAS BENICARLÓ en la seua huitena temporada en la tercera categoria del bàsquet nacional
El Club Bàsquet Benicarló i l’empresa Intermaquinas han aconseguit un acord de patrocini per a la pròxima temporada per a ser el patrocinador principal del primer equip del club, després de la notícia de la setmana passada on s’anunciava que Maderas Sorlí deixava de ser el patrocinador principal de l’equip després de 4 temporades consecutives.
Intermaquinas ha realitzat una gran aposta pel projecte del Baix Maestrat, convertint-se en una peça fonamental per al present i futur del club. Així ho ha anunciat l’entitat indicant que des de la direcció del club se senten molt feliços de l’acord aconseguit amb una empresa referent amb valors compartits, ambició i una gran projecció de creixement. “Este acord entre Intermaquinas i el Club Bàsquet Benicarló permetrà als dos projectes aconseguir sinergies i complir objectius comuns. Són dos projectes amb ambició, ganes de continuar creixent i arribar el més lluny possible. Són dos col·lectius benicarlandos que volen recórrer la geografia espanyola junts, portant amb orgull el nom de Benicarló”, va indicar el president del club, José Miguel Cornelles.
La societat benicarlanda és una empresa líder a nivell nacional en maquinària agrícola i de construcció, amb més d’11.000 metres quadrats d’instal·lacions en la mateixa localitat de Benicarló, des d’on coordinen operacions per a tota Europa. Treballen amb clients de tota Espanya i de nombrosos països europeus, realitzant enviaments de maquinària de manera habitual, amb transport propi i furgó taller en determinades situacions, sempre amb la intenció de millorar l’experiència de clients abans i després de la compra. A més, compten amb marques pròpies que els permet oferir productes més exclusius, amb major control de qualitat.
A més, “també volem anunciar que el club està preparant la pròxima temporada amb molta il·lusió, treballant per a aconseguir que l’equip siga el més competitiu possible perquè tots els nostres aficionats continuen gaudint de bàsquet de qualitat en la nostra població, sent ambiciosos per a aconseguir grans resultats esportius”, va dir Quique Besalduch, director general del club.
El dijous a les 19:00h tindrà lloc la presentació oficial del patrocinador principal davant dels mitjans de comunicació en les instal·lacions de l’empresa, una roda de premsa oberta al públic que vulga assistir.
Per a finalitzar, des del club volem mostrar una vegada més la nostra satisfacció per este acord amb Intermaquinas i esperem que l’empresa i el club vagen agafats de la mà durant moltes més temporades.
Informació i foto: Club Bàsquet Benicarló.



















