L’empresa benicarlanda ha estat les últimes 4 temporades com a patrocinador principal i porta més de 15 anys fent costat al Club
Maderas Sorlí deixa de ser el patrocinador principal després de 4 temporades. Així ho ha anunciat el Club, que ha agraït «profundament» a l’empresa tot el suport rebut, «sent una peça fonamental en l’evolució i creixement del Club del Baix Maestrat».
En estes 4 temporades, que es podrien definir com a històriques, el Club Bàsquet Benicarló i Maderas Sorlí han aconseguit grans objectius junts, on en les 3 primeres temporades es va aconseguir a nivell esportiu la classificació per al Play-off d’Ascens a Primera FEB, i en esta última es va aconseguir l’objectiu de la permanència, permetent que el Club roget puga competir la temporada que ve per huitena temporada consecutiva en la tercera categoria del bàsquet nacional.
A més, Maderas Sorlí «ha sigut un clar exemple d’esforç, treball, dedicació i passió pel projecte», valors que s’identifiquen molt amb el Club benicarlando, que competix contra grans capitals de província amb pressupostos econòmics molt majors. Esta pròxima temporada el Club serà, al costat del Ponferrada, els dos equips amb majors temporades consecutives en Segona FEB de tota Espanya.
Des del Club «volen agrair especialment als seus 3 socis, Carlos, Juanpas i Susi per la seua proximitat, el seu tracte humà i la gran relació que sempre han mantingut amb totes les persones que formen part del Club Bàsquet Benicarló. Està clar que l’empresa Maderas Sorlí ja forma part d’una etapa molt important de la història d’este projecte i sempre es recordarà el gran vincle de Maderas Sorlí amb el bàsquet per la resta del territori nacional. Moltes gràcies de part de tota l’afició benicarlanda».
Des del club s’està treballant per a poder buscar l’empresa que substituïsca a Maderas Sorlí per a ser el patrocinador principal en la qual serà la huitena temporada a l’elit del bàsquet nacional.
Informació i fotos: Club Bàsquet Benicarló.



















