El vicesecretari d’Impuls i Oportunitats de l’Interior de la Província, Domingo Giner, reivindica un projecte “que és un fet malgrat el vot en contra de l’alcaldessa socialista”
Als 11,8 milions del projecte se sumen 1,2 milions d’euros per a equipament. “Estem desitjant que este recurs es pose al servici d’este poble i de tota la comarca”
Giner sosté que “enfront d’un Govern d’Espanya que ens nega els fons merescuts en matèria de dependència i ens deu més de 250 milions en lliuraments a compte, el PP complix”
El PP afirma que el Consell complix amb Sant Mateu i ultima el final d’obres d’una residència que amb 13 milions d’euros “és vida per a la nostra comarca”. És el balanç que ha fet el vicesecretari d’Impuls i Oportunitats de l’Interior de la Província de Castelló, Domingo Giner, en la visita realitzada a una infraestructura “que prompte gaudirà el nostre interior”.
Per al vicesecretari del PPCS “estes són les polítiques que protegixen el món rural, que protegixen i donen servici, que injecten vida al món rural”. “I ho fan”, ha manifestat Giner, “amb fets, no amb promeses, com van fer durant 8 anys PSPV i Compromís, que mai es van materialitzar”.
“El pas de la política de la propaganda i l’anunci a la política dels fets hui permet que estiguem a les portes d’una infraestructura social que en breu finalitzarà el seu pla d’obres”. Als 11,8 milions d’euros de l’execució del projecte se sumen 1,2 milions d’euros per a equipament.
“Hui el PP acredita amb fets que els compromisos es van assumir per a complir-los, que la població tindrà al seu servici una residència que s’ha executat perquè el Consell va injectar diners, no va perdre el temps en anuncis estèrils”. “Nosaltres complim”, ha manifestat.
En estos tres anys, “l’alcaldessa de Sant Mateu ha votat en contra dels pressupostos que garantien l’execució del projecte”. No obstant això, “malgrat una política que destruïx i bloqueja, el PP avança per a permetre que el nostre món rural disfrute de recursos de primer nivell dirigits a les persones”.
‘La dependència que Sánchez no paga’
I ho fa, ha postil·lat Domingo Giner, malgrat que el Govern d’Espanya “no paga el que els dependents mereixen. Més de 20.600 ciutadans de la nostra província no reben hui del Govern d’Espanya les ajudes que mereixen perquè enfront del 50% que Sánchez sí que paga als seus socis, els que governen en altres autonomies, a la Comunitat Valenciana només li paga el 20% dels fons”.
No obstant això, “el Consell del PP torna a garantir a les famílies el 100% de les ajudes que mereixen. I ho fa pagant el seu 50% i el 30% que Sánchez no abona”. Un 80% d’ajudes finançades directament per la Generalitat Valenciana que continuen protegint les famílies enfront dels castics que Sánchez imposa”.
Informació i foto: PPCS.



















