«En 2025 es van cedir gratuïtament, dins del denominat PLA VIU, dos parcel·les a la Generalitat Valenciana per a construir vivendes protegides destinades a joves i persones amb més dificultats d’accés a la vivenda».
«Des de BENIGAZLUM TOT PER BENICARLÓ vam votar a favor de la cessió perquè creiem que Benicarló necessita vivenda assequible. Però també vam advertir, des del primer moment, que el PLA VIU naixia sense oferir condicions realment atractives ni eficaces per a garantir que estos projectes tiraren avant».
«Hui es confirma el que temíem: la licitació de les dos parcel·les han quedat desertes. Cap promotor s’ha presentat. En l’últim Ple vam preguntar a l’equip de Govern del PP quines alternatives o plans té per a estes parcel·les durant esta legislatura. Molt ens temem que, al ritme actual, la vivenda protegida continuarà sent una promesa buida a Benicarló durant aquesta legislatura».
Informació: Benigazlum Tot per Benicarló.



















