Grans resultats per a l’entitat benicarlanda, que va aconseguir diversos podis autonòmics i nombroses places per al Campionat d’Espanya
El Pavelló Poliesportiu Municipal de Benicarló va acollir recentment el Campionat Autonòmic Individual Absolut, fase classificatòria per al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Rítmica, reunint els millors gimnastes de la Comunitat Valenciana en categories femenina i masculina.
El Club Mabel va firmar una destacada actuació, fruit de l’esforç diari dels seus esportistes i del treball del seu equip tècnic, aconseguint importants resultats i nombroses classificacions per a la cita nacional que se celebrarà del 13 al 17 de juny a Guadalajara.
En categoria aleví, Kimberly Rincón va aconseguir una magnífica tercera posició en la classificació general, obtenint així el seu bitllet per al Campionat d’Espanya.
La categoria infantil també va deixar grans notícies per al club. Virgínia Monteserin va aconseguir la medalla de bronze en la classificació general, mentres que Isabela Hernández va aconseguir igualment la classificació per al nacional.
En categoria júnior, Liliana Lunghu va pujar al tercer escaló del podi en la classificació general Open, assegurant a més la seua presència en el Campionat d’Espanya.
Els majors èxits van arribar en categoria sènior. Paula Hernández es va proclamar Campiona Autonòmica després d’imposar-se en la classificació general. Per part seua, Elena Antoñanzas es va alçar amb el subcampionat autonòmic. A més, Leyre Valero i Sofía Trubchenikova van aconseguir també la passada al Campionat d’Espanya.
En Primera Categoria, el Club Mabel va tornar a demostrar el seu gran nivell competitiu. Berta Marín va obtindre la medalla de bronze en la classificació general, Amanda Bosch va finalitzar en una meritòria quinta posició i Judith Miquel va concloure sisena en la general.
La jornada es va completar amb l’excel·lent resultat de Leo Faus, que es va proclamar Campió Autonòmic Absolut Júnior en categoria masculina, tancant un campionat memorable per a l’entitat.
A més, el club va sumar nous èxits fora de la Comunitat Valenciana. A Galícia, les gimnastes júnior Amy Peña, que es va proclamar subcampiona autonòmica júnior, i Adriana González van aconseguir la classificació per al Campionat d’Espanya. Per part seua, a Catalunya, Sofia Azofra va aconseguir el subcampionat infantil i va obtindre també la seua passada per a la gran cita nacional.
Gràcies a estos resultats, el Club Mabel comptarà amb una àmplia representació en el Campionat d’Espanya Individual i Absolut.
Des del club «volem felicitar a tots els gimnastes, tècnics i famílies pel seu esforç, compromís i dedicació. Enhorabona a tots els classificats i molta sort en el Campionat d’Espanya, on defendran amb orgull al Club Mabel».
Informació i foto: Club Mabel Benicarló.



















